Kupac ima pravo ne navodeći za to razloge, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku 14 dana.
Predmetni rok počinje teći od dana kada je kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane kupca, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed.
Ako je jednom narudžbom kupac naručio više komada robe koji trebaju biti isporučenu odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok započinje teći od dana od kada je kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane kupca, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe.
Ako Prodavatelj ne obavijesti kupca o pravu na jednostrani raskid ugovora ovo pravo prestaje u roku 12 mjeseci od isteka roka za raskid (rok od 12 mjeseci počinje teći nakon isteka roka od 14 dana koji je predviđen za redovni raskid u slučaju uredne obaviještenosti). Ako je obavijest o pravu na jednostrani raskid dostavljena u roku od 12 mjeseci, pravo na jednostrani raskid prestaje po isteku roka od 14 dana od dana kada kupac primi tu obavijest.
Da bi kupac mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ugovora, isti mora Prodavatelja obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka od 14 dana i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom na adresu Roginić d.o.o., Kustošijanska 113, 10 000 Zagreb, elektroničkom poštom na info@navette.hr u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona ili adresu elektroničke pošte. Kupac može, po vlastitom izboru, koristiti i naš elektronički obrazac za jednostrani raskid ugovora, koji je dostupan na poveznici.
Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.
Kupac je dužan izvršiti povrat robe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je obavijestio Prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor.
Prodavatelj se obvezuje kupcu vratiti iznos uplaćenih sredstva umanjenih za iznos izvršene dostave u roku od 14 dana po primitku pismene obavijesti o raskidu ugovora nakon što Prodavatelj provjeri i prihvati vraćenu robu, koja mora biti u originalnom stanju.
Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat plaćenog prije nego mu roba isporučena kupcu bude vraćena.
Iznos naplaćene dostave Prodavatelj nije dužan vratiti.
Prodavatelj se obvezuje izvršiti povrat plaćenoga služeći se istim sredstvima plaćanja kojima se koristio kupac prilikom plaćanja osim ako kupac izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja, te uz pretpostavku da kupac ne bude obvezan platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat.
Roba mora biti vraćena u originalnom stanju, ne smije biti nošena ili korištena te treba biti vraćena sa svim originalnim etiketama i računom.
Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti kupca odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Proizvode koji se vraćaju potrebno je zajedno sa računom poslati preporučeno i u vlastitom trošku na našu adresu:
Roginić d.o.o.
Petrinjska ulica 49
10 000 Zagreb, Hrvatska
Broj telefona: +385 1 481 9849
info@navette.com
Proizvod je odgovornost Kupca dok ne dođe u naše ruke.
Radi zaštite Vaših interesa savjetujemo preporučeno slanje paketa ili opciju praćenja pošiljke.
S obzirom da surađujemo s dostavnom službom DPD, preporučamo njihovu uslugu dostave paketa.
Ako Kupac utvrdi materijalne nedostatke na robi po primitku, reklamacije se mogu prijaviti na e-mail adresu: info@navette.hr ili usmeno na broj telefona: +385 1 481 9849, radnim danom od 9-16 h.
U slučaju opravdane reklamacije omogućuje se raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjena proizvoda. Ako se radi o oštećenju i/ili neispravnosti isporučene robe, Kupac može vratiti artikl na prethodno navedenu adresu, kako bi se reklamacija uvažila na temelju fizičkog dokaza. Ako se pomnim pregledom utvrdi da je došlo do oštećenja proizvoda namjernim/slučajnim mehaničkim postupkom, koji je nastao nakon što je proizvod pregledan i poslan kupcu, reklamacija će se odbiti odnosno osporiti. U takvom slučaju utvrđuje se materijalna odgovornost kupca za kupljeni proizvod.
Također, naglašava se da prema čl. 43. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14), postoji pravo da, ako se materijalni nedostatak na proizvodu pojavi u roku od šest mjeseci od dana prijelaza rizika na Kupca (od dana kupnje proizvoda), a trgovac smatra da nedostatak u tom trenutku nije postojao, troškove vještačenja snosi trgovac. Ako se materijalni nedostatak na proizvodu pojavi nakon šest mjeseci, ali ne kasnije od 24 mjeseca od dana prijelaza rizika na Kupca/potrošača, troškove vještačenja snosi potrošač ili trgovac, ovisno o rezultatu vještačenja. Trgovac ne odgovara za materijalne nedostatke na proizvodu koji se pojave nakon dvije godine od kupnje proizvoda. Proizvod koji se reklamira mora biti kupljen putem www.navette.hr te po mogućnosti biti predočen uz originalan račun.
Za rješavanje online spora, zadužena je EU platforma za internetsko rješavanje sporova.