Naziv: Roginić d.o.o.
Sjedište: Kustošijanska 113, 10000 Zagreb
Žiro-račun otvoren kod: Zagrebačka Banka d.d
IBAN HR6223600001503232601
OIB: 38706084585
MBS: 3766802 Upisano kod Trgovačkog suda u Zagrebu
Osoba ovlaštena za zastupanje: Đani Roginić
Adresa elektroničke pošte: info@navette.hr
Broj telefona: +385 1 481 9849
Cijena poziva i obračunska jedinica za pozive naplaćuje se po cijeni poziva prema fiksnim mrežama telekomunikacijskog operatera korisnika.
Radno vrijeme informacija je radnim danom od 09:00 do 16:00.
Vikendom i blagdanima korisnička podrška nije dostupna.
Prodavatelj je tvrtka Roginić d.o.o. (OIB: 38706084585) sa sjedištem u Kustošijanskoj ulici 113, 10000 Zagreb. Tvrtka je registrirana i upisana kod Trgovačkog suda u Zagrebu.
Adresa elektroničke pošte: info@navette.hr
Broj telefona: +385 1 481 9849
Kupac je svaki posjetitelj internet trgovine koji odabere barem jedan proizvod, naruči i plati te time sklopi Ugovor sklopljen na daljinu.
Narudžbom proizvoda kupac potvrđuje prihvaćanje uvjeta poslovanja te da iste u potpunosti razumije.
Prihvaćanjem općih uvjeta kupac izjavljuje da su svi podaci koje je dao o sebi istiniti i potpuni, da je poslovno sposoban, ovlašteni korisnik kreditne kartice te da ne postoje nikakve poznate mu zapreke naručivanju i kupnji proizvoda putem internetske ponude.
Za postupanja Kupca protivno ovoj odredbi Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost.
Korisnik je osoba koja koristi web stranicu www.navette.hr isto kao i svaki kupac i posjetitelj web stranice www.navette.hr.
Sadržaj web stranice www.navette.hr je dostupan na hrvatskom jeziku.
Službeni jezik za sklapanje ugovora o kupoprodaji je hrvatski jezik.
Opći uvjeti poslovanja su sastavljeni u skladu s važećim propisima Republike Hrvatske, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, na temelju preporuke i međunarodnih kodova za e-poslovanje. Registracijom u internet trgovinu posjetitelj dobiva korisničko ime te korisničku lozinku koju odabire sam korisnik. Korisničko ime i lozinka nedvosmisleno su povezani s unesenim podacima. Registracijom posjetitelj postaje korisnik i dobiva pravo na kupnju. Kupnjom korisnik postaje kupac. Ovi opći uvjeti poslovanja definiraju prava i obveze posjetitelja, korisnika i kupca te poslovni odnos između Prodavatelja te korisnika i kupca proizvoda iz ponude internet trgovine.
Opći uvjeti poslovanja uređuju se odnosi između Kupca i Prodavatelja vezano uz:
Sklapanje ugovora o kupoprodaji putem web stranice www.navette.hr regulirano je u skladu sa zakonskim odredbama uzimajući u obzir naročito načela i odredbe direktiva Europske unije. Sklapanje ugovora putem web stranice www.navette.hr predstavlja sklapanje ugovora na daljinu.
Ovi Opći uvjeti poslovanja predstavljaju i predugovornu obavijest, te se odnose na sklapanje ugovora o kupoprodaji ukoliko je kupac potrošač odnosno svaka fizička osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti, te ukoliko se ugovor sklapa između prodavatelja i potrošača u okviru organiziranog sustava prodaje ili pružanja usluge bez istodobne fizičke prisutnosti Prodavatelja i potrošača na jednome mjestu pri čemu se do trenutka sklapanja ugovora te za sklapanje ugovora isključivo koristi jedno ili više sredstava daljinske komunikacije.
Sredstva daljinske komunikacije jesu sva sredstva koja se bez istodobne fizičke prisutnosti Prodavatelja i potrošača mogu koristiti za sklapanje ugovora na daljinu, kao što je internet i elektronička pošta.
Ugovor je sklopljen kada Prodavatelj prihvati ponudu kupca, te sve navedeno na stranicama www.navette.hr predstavlja poziv na stavljanje ponude. Prodavatelj može raskinuti ugovor o kupoprodaji, ako kupac ne uplati kupoprodajnu cijenu, te nije dužan izvršiti isporuku proizvoda do trenutka primitka kupoprodajne cijene, osim u slučaju kada je kupac odabrao način plaćanja pouzećem. Ukoliko kupac iz nekog razloga ne preuzme pošiljku te se ista vrati Prodavatelju, Prodavatelj neće ponoviti druge dostave.
Sastavni dio ovih Općih uvjeta poslovanja su i Opći uvjeti zaštite osobnih podataka. Ukoliko se korisnik ne slaže s Općim uvjetima poslovanja i Informacijom o zaštiti podataka, dužan je napustiti i ne koristiti web stranicu www.navette.hr.
Kada se korisnik uključi u određene aktivnosti na web stranici www.navette.hr kao što su otvaranje korisničkog računa, korištenje internetske prodavaonice, ispunjavanje anketa, komentara, objavljivanje sadržaja, sudjelovanje u natjecanjima ili nagradnim igrama, slanje povratnih informacija, traženje informacija o uslugama, javljanje na oglas za posao, Roginić d.o.o. može od korisnika zatražiti davanje određenih dodatnih osobnih podataka. U tom slučaju, prije davanja dodatnih osobnih podataka korisnik je preporučujemo da svakako proučite Informaciju o zaštiti podataka.
Kupac se upoznaje s glavnim obilježjima proizvoda na web stranici www.navette.hr.
Roginić d.o.o. zadržava pravo izmjene informacija, uključujući cijene proizvoda i akcijske ponude na stranicama bez prethodne najave.
Uz sliku proizvoda nalazi se opis glavnih obilježja proizvoda i njegova cijena s PDV-om izražena u eurima | hrvatskim kunama.
Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja.
Cijeli Navette asortiman nakita izrađen je od srebra, srebra s pozlatom te prirodnim poludragim kamenjem. Prirodno svojstvo srebra kao plemenitog metala jest njegova oksidacija i tamnjenje, a koje se čišćenjem može vrlo brzo ukloniti.
Pozlata (14-karatna i 18-karatna) vanjski je sloj koji se nanosi na srebro, a koji je samim time najviše podložan abraziji i oštećenjima. Ukoliko se nakit od pozlaćenog srebra ne nosi i održava propisno može se uzorkovati njegovo oštećenje. Preporučeno održavanje nakita možete pronaći u sekciji “Načini održavanja proizvoda”.
POSTUPAK SKLAPANJA UGOVORA
Kupovina se obavlja na web stranici www.navette.hr ispunjavanjem za to predviđenog obrasca. Prilikom ispunjavanja obrasca kupac je dužan upisati sve podatke koji se od njega traže. Kupovinu je moguće ostvariti uz potvrdu kupca da je prethodno pročitao i razumio Opće uvjete poslovanja te da je na iste pristao i da je upoznat da je to narudžba s obvezom plaćanja. Kupovina je moguća 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. Roginić d.o.o. ne odgovara za troškove korištenja računalne opreme i telekomunikacijskih usluga potrebnih za pristup usluzi. Kupac će elektronskom poštom biti obaviješten o potvrdi narudžbe (primitku elektroničke poruke koja sadrži ponudu kupca) te ponovno prilikom slanja pošiljke.
U slučaju da Roginić d.o.o. iz bilo kojeg razloga nije u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda, s kupcem će, telefonom ili e-porukom, u kontakt stupiti djelatnik Roginić d.o.o. u svrhu dogovora o isporuci zamjenskog proizvoda ili eventualnog otkazivanja naručenog proizvoda.
Kupovinu proizvoda i/ili usluga u ime i za račun maloljetnika ili osobe lišene poslovne sposobnosti (potpuno ili djelomično), mogu zatražiti samo njihovi zakonski zastupnici.
Kupovina se obavlja naručivanjem dostupnih proizvoda koje kupac bira na temelju fotografije i osnovnog opisa. Kupovina se obavlja u nekoliko jednostavnih koraka u udobnosti doma kupca, s bilo kojeg mjesta u svijetu.
Narudžba proizvoda se obavlja elektronskim putem. Klikom miša na ikonu “Dodaj u košaricu” odabrani proizvod dodaje se u košaricu. Stavljanjem proizvoda u košaricu proizvod nije rezerviran niti naručen niti kupljen. Kupac može nastaviti dodavati proizvode klikom na „Nastavi kupovati“ ili izvršiti pregled košarice klikom na „Pregled košarice“ ili završiti proces odabira proizvoda klikom na „Dovrši kupovinu“. U ovom koraku kupac unosi kod ukoliko posjeduje kupon ili poklon bon.
Kada kupac završi proces odabira proizvoda klikom na “Dovrši kupovinu“ preusmjeriti će se na stranicu gdje kupac upisuje podatke potrebne za dostavu, odabire način plaćanja i način dostave. Kupnju nije moguće nastaviti bez označavanja kućice “Slažem se s Općim uvjetima poslovanja” čijim označavanjem kupac potvrđuje da je pročitao i razumio ove Opće uvjete poslovanja te da se sa istima slaže i označavanjem kućice „Upoznat sam s tim da narudžba uključuje obvezu plaćanja“. Klikom na „Uredi košaricu“ kupac može izmijeniti sadržaj košarice. Ukoliko se kupac slaže sa kupnjom proizvoda koji su u košarici može kliknuti na ikonu „Plati“. Nakon što kupac pritiskom na ikonu “Plati” izvrši narudžbu, Prodavatelj će na adresu e-pošte kupca poslati Opće uvjete poslovanja zajedno s potvrdom narudžbe te brojem iste kojom potvrđuje da je narudžba kupca zaprimljena i u procesu obrade.
Prodavatelj će kupcu poslati na adresu njegove e-pošte potvrdu o sklopljenom kupoprodajnom ugovoru zajedno s potvrdom da je pošiljka poslana.
Ukoliko kupac ne primi naručene proizvode koje je platio u roku od 20 radnih dana (subota, nedjelja i neradni dani isključeni) od izvršenog plaćanja, odnosno 20 radnih dana (subota, nedjelja i neradni dani isključeni) od sklapanja kupoprodajnog ugovora s ugovorenim plaćanjem po primitku, dužan je obavijestiti Roginić d.o.o. o istom na adresu e-pošte info@navette.hr.
Ukoliko kupac nije zaprimio potvrdu kupnje putem e-pošte u roku od 72 sata ili nije moguće pristupiti usluzi na način naveden u e-poruci, dužan je kontaktirati Prodavatelja na adresu e-pošte info@navette.hr ili putem telefona: +385 1 481 9849.
U slučaju da Roginić d.o.o. iz bilo kojeg razloga nije u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda, s kupcem će, telefonom ili e-porukom, u kontakt stupiti zaposlenik Roginić d.o.o. u svrhu dogovora o isporuci zamjenskog proizvoda ili eventualnog otkazivanja naručenog proizvoda.
U slučaju problema ili nejasnoća tijekom narudžbe kupac može kontaktirati Roginić d.o.o. na adresu e-pošte info@navette.hr.
Cijene predstavljaju maloprodajne cijene, izražene u eurima (EUR) te informativno u kunama (HRK) prema fiksnom tečaju konverzije (1 euro = 7,53450 kuna) te uključuju PDV i vrijede za sve načine plaćanja u trenutku obavljanja kupnje.
Zaključno s kupnjom, vrijedi cijena na dan narudžbe, odnosno sva naručena roba bit će isporučena po cijenama koje su vrijedile po izradi ponude odnosno u trenutku narudžbe.
Roginić d.o.o. zadržava pravo izmjene cijena u bilo kojem trenutku bez prethodne najave te pokretanje sniženje cijena i posebne akcije.
Roginić d.o.o. će periodično, po svojoj odluci stavljati određene proizvode na akcijsku prodaju.
Proizvodi će biti dostupni po istim uvjetima svim kupcima ili će biti dostupni kupcima određene, točno specificirane skupine. Uvjeti akcijske prodaje bit će detaljno opisani, posebice trajanje akcijske prodaje, ograničenje količina robe, visina popusta i sl.
Nakon proteka roka akcijske prodaje, neće se primati nove narudžbe po uvjetima koji se odnose na akcijsku prodaju kojoj je istekao rok.
Za narudžbe zaprimljene od kupaca koji žive izvan EU, mogući su dodatni troškovi carine i poreza koje plaća kupac.
Kupac se obvezuje naručene proizvode platiti jednim od sljedećih načina plaćanja:
Nakon zaprimanja uplate kupca šalju se naručeni artikli na adresu koju je naznačio u narudžbi.
Cijena dostave nije uračunata u cijenu proizvoda i posebno se naplaćuje.
DOSTAVA ZA PODRUČJE REPUBLIKE HRVATSKE:
Dostavu vrši dostavna služba DPD Croatia d.o.o., a cijena dostave unutar RH iznosi 3.5 €.
Plaćanje pouzećem naplaćuje se dodatnih 1€.
Za narudžbe iznad 60 € dostava na području Republike Hrvatske je besplatna.
DOSTAVA ZA EUROPSKU UNIJU (EU), BOSNU I HERCEGOVINU, SRBIJU, CRNU GORU I MAKEDONIJU:
Dostava se vrši putem Hrvatske pošte te iznosi 7 €.
Za narudžbe iznad 150 € dostava je besplatna.
DOSTAVA ZA SVE OSTALE DRŽAVE:
Dostava se vrši putem Hrvatske pošte te iznosi fiksno 18€ bez obzira na količinu i cijenu narudžbe.
Naručena roba bit će složena tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne može oštetiti.
Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio. Nakon što kupac preuzme paket, dostavna služba ne odgovara za eventualne reklamacije, oštećenja ili umanjenje sadržaja preuzetog paketa, osim uz dokaz da oštećenje nije nastalo nakon uručenja.
Ukoliko Roginić d.o.o. nije u mogućnosti isporučiti naručeni proizvod, o tome će obavijestiti kupca. Kupac može prekinuti narudžbu ili pričekati dok proizvod bude ponovno dostupan.
Ukoliko Roginić d.o.o. nije u mogućnosti isporučiti proizvod u ugovorenom roku obavještava kupca koji mu je dužan ostaviti naknadni razumni rok za ispunjenje ugovora o kupoprodaji.
Ukoliko kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, Roginić d.o.o. zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova.
PREUZIMANJE PAKETA U POSLOVNICI
Svoju narudžbu možete besplatno pokupiti u Roginić zlatarnici i draguljarnici u Petrinjskoj ulici 49, 10000 Zagreb.
Kako bi preuzeli svoj paket u Roginić zlatarnici, dovoljno je prilikom kupnje odabrati opciju „preuzimanje u poslovnici“.
Rok za pripremu narudžbe koja se preuzima u poslovnici je 48 sati (isključujući subotu, nedjelju i neradne dane).
ISPORUKA I TRAJANJE DOSTAVE
Ugovor o kupoprodaji je sklopljen trenutkom prihvata ponude kupca, a proizvod će biti otpremljen dostavnoj službi u roku do 3 radna dana (subota, nedjelja i neradni dani isključeni) po primitku uplate kupoprodajne cijene, osim kod plaćanja proizvoda pouzećem.
Ako kupac odabere način plaćanja pouzećem, ugovor o kupoprodaji je sklopljen trenutkom prihvata ponude, a proizvod će biti otpremljen dostavnoj službi u roku do 3 radna dana (subota, nedjelja i neradni dani isključeni) nakon sklapanja ugovora o kupoprodaji.
*Napomena: vrijeme isporuke može u nekim periodima godine odstupati od navedenog, za primjer navodimo dane velikih količina narudžbi poput Black Fridaya, Božića itd. U tom slučaju molimo za razumijevanje, a kupce ćemo dodatno obavijestiti.
Proizvod će biti dostavljen kupcu na teritoriju Republike Hrvatske u roku od 2-5 radnih dana (subota, nedjelja i neradni dani isključeni) od predaje proizvoda dostavnoj službi, osim za dostavu na hrvatske otoke.
Kupac ima pravo ne navodeći za to razloge, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku 14 dana.
Predmetni rok počinje teći od dana kada je kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane kupca, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed.
Ako je jednom narudžbom kupac naručio više komada robe koji trebaju biti isporučenu odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok započinje teći od dana od kada je kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane kupca, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe.
Ako Prodavatelj ne obavijesti kupca o pravu na jednostrani raskid ugovora ovo pravo prestaje u roku 12 mjeseci od isteka roka za raskid (rok od 12 mjeseci počinje teći nakon isteka roka od 14 dana koji je predviđen za redovni raskid u slučaju uredne obaviještenosti). Ako je obavijest o pravu na jednostrani raskid dostavljena u roku od 12 mjeseci, pravo na jednostrani raskid prestaje po isteku roka od 14 dana od dana kada kupac primi tu obavijest.
Da bi kupac mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ugovora, isti mora Prodavatelja obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka od 14 dana i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom na adresu Roginić d.o.o., Kustošijanska 113, 10 000 Zagreb, elektroničkom poštom na info@navette.hr u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona ili adresu elektroničke pošte, a kupac može, po vlastitom izboru, koristiti i niže priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora. Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora kupac može elektronički ispuniti.
Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.
Kupac je dužan izvršiti povrat robe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je obavijestio Prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor.
Prodavatelj se obvezuje kupcu vratiti iznos uplaćenih sredstva umanjenih za iznos izvršene dostave u roku od 14 dana po primitku pismene obavijesti o raskidu ugovora nakon što Prodavatelj provjeri i prihvati vraćenu robu, koja mora biti u originalnom stanju.
Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat plaćenog prije nego mu roba isporučena kupcu bude vraćena.
Iznos naplaćene dostave Prodavatelj nije dužan vratiti.
Prodavatelj se obvezuje izvršiti povrat plaćenoga služeći se istim sredstvima plaćanja kojima se koristio kupac prilikom plaćanja osim ako kupac izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja, te uz pretpostavku da kupac ne bude obvezan platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat.
Roba mora biti vraćena u originalnom stanju, ne smije biti nošena ili korištena te treba biti vraćena sa svim originalnim etiketama i računom.
Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti kupca odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Proizvode koji se vraćaju potrebno je zajedno sa računom poslati preporučeno i u vlastitom trošku na našu adresu:
Roginić d.o.o.
Petrinjska ulica 49
10 000 Zagreb, Hrvatska
Broj telefona: +385 1 481 9849
info@navette.com
Proizvod je odgovornost Kupca dok ne dođe do nas. Radi zaštite Vaših interesa savjetujemo preporučeno slanje paketa ili opciju praćenja slanja pošiljke te preporučamo slanje dostavnom DPD (DPD Croatia d.o.o. ) koje će nas obavjestiti e-mailom i telefonom o Vašoj pošiljci.
DPD: https://www.posaljipaket.hr/landing-calc-hr/kalkulator/predracun.php?lang=HR
REKLAMACIJE I MATERIJALNA ODGOVORNOST
Ako Kupac utvrdi materijalne nedostatke na robi po primitku, reklamacije se mogu prijaviti na e-mail adresu: info@navette.hr ili usmeno na broj telefona: +385 1 481 9849, radnim danom od 9-16 h.
U slučaju opravdane reklamacije omogućuje se raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjena proizvoda. Ako se radi o oštećenju i/ili neispravnosti isporučene robe, Kupac može vratiti artikl na prethodno navedenu adresu, kako bi se reklamacija uvažila na temelju fizičkog dokaza. Ako se pomnim pregledom utvrdi da je došlo do oštećenja proizvoda namjernim/slučajnim mehaničkim postupkom, koji je nastao nakon što je proizvod pregledan i poslan kupcu, reklamacija će se odbiti odnosno osporiti. U takvom slučaju utvrđuje se materijalna odgovornost kupca za kupljeni proizvod.
Također, naglašava se da prema čl. 43. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14), postoji pravo da, ako se materijalni nedostatak na proizvodu pojavi u roku od šest mjeseci od dana prijelaza rizika na Kupca (od dana kupnje proizvoda), a trgovac smatra da nedostatak u tom trenutku nije postojao, troškove vještačenja snosi trgovac. Ako se materijalni nedostatak na proizvodu pojavi nakon šest mjeseci, ali ne kasnije od 24 mjeseca od dana prijelaza rizika na Kupca/potrošača, troškove vještačenja snosi potrošač ili trgovac, ovisno o rezultatu vještačenja. Trgovac ne odgovara za materijalne nedostatke na proizvodu koji se pojave nakon dvije godine od kupnje proizvoda. Proizvod koji se reklamira mora biti kupljen putem www.navette.hr te po mogućnosti biti predočen uz originalan račun.
Za rješavanje online spora, zadužena je EU platforma za internetsko rješavanje sporova.
OBAVIJEST O NAČINU PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA
Sve prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač može poslati putem pošte na adresu Roginić d.o.o., Kustošijanska 113, 10000 Zagreb ili putem elektroničke pošte na adresu e-pošte info@navette.hr
Kako bi potrošaču Roginić d.o.o. odgovorio na pisani prigovor koji nije upućen elektroničkom poštom, mole se potrošači da navedu točne podatke o svome imenu i prezimenu te adresi na koju će im biti dostavljen odgovor. Odgovor na prigovor potrošača Roginić d.o.o. zakonski mora dati u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora.
U slučaju eventualnog spora Roginić d.o.o. i potrošač će spor riješiti mirnim putem, a ukoliko nije moguće nadležan je Općinski građanski sud u Zagrebu uz primjenu hrvatskog prava. Rješavanje sporova je moguće pred Sudom časti HGK ili drugim centrima za mirenje.
Potrošačke sporove moguće je rješavati putem ODR platforme Europske komisije.
Ukoliko potrošač prihvaća Opće uvjete poslovanja, isti prihvaća i sve druge uvjete navedene na web stranici www.navette.hr te sve ostale odredbe navedene na toj web stranici. Ukoliko se potrošač ne slaže s bilo kojim dijelom predugovorne obavijesti ili Općih uvjeta poslovanja moli se isti da ne koristi web stranicu www.navette.hr i ne sklapa ugovor o kupoprodaji.
Roginić d.o.o. zadržava pravo izmjene ovih Općih uvjeta poslovanja i pravila bez prethodne najave. Opći uvjeti poslovanja su sukladni zakonima Republike Hrvatske.
Ukoliko je kupac pravna osoba na njega se ne odnose pravila o zaštiti potrošača propisana Zakonom o zaštiti potrošača. Pravila o pisanom prigovoru potrošača ne odnose se na pravne osobe, a na koje se primjenjuje Zakon o obveznim odnosima i Zakon o elektroničkoj trgovini.
NAČINI ODRŽAVANJA PROIZVODA
Cijeli Navetteov asortiman izrađen je od 925 Sterling srebra s 14kt pozlatom te prirodnog poludragog kamenja. Kako bi nakit od pozlaćenog srebra zadržao svoju ljepotu i sjaj tijekom dugog vremenskog razdoblja, potrebno je slijediti određene preporuke održavanja u nastavku teksta:
1. Izbjegavajte kontakt s kemikalijama: Uvijek izbjegavajte izravan kontakt nakita s kemikalijama kao što su parfemi, dezodoransi, dezinfekcijska sredstva, kreme s postotkom alkohola i slično. Ove tvari s vremenom mogu oštetiti pozlaćeni sloj na srebru.
2. Preporučuje se da skinete nakit prije obavljanja kućanskih poslova, vježbanja, a kako bi najbolje očuvali nakit dobro ga je skinuti i prije tuširanja, s obzirom da ove aktivnosti mogu s vremenom uzrokovati oštećenje pozlaćenog sloja.
3. Čuvajte nakit na sigurnom mjestu: Najbolje je pohraniti svaki komad nakita zasebno, kako isti ne bi bili u doticaju s drugim metalima. Također, važno je pohranjivati srebreni nakit u kutijicama ili vrećicama za nakit koje ga štite od vlage.
4. Izbjegavajte nošenje nakita tijekom plivanja: Klor i slana voda mogu imati negativan učinak na pozlaćeni sloj nakita, pa je stoga preporučljivo da ga skinete prije ulaska u bazen ili more.
Ukoliko Vaše srebro oksidira i potamni, načine za njegovo čišćenje možete pronaći na našem blogu: ZAŠTO SREBRO POCRNI I KAKO MU BRZO VRATITI STARI SJAJ.
OPĆE INFORMACIJE
Korisnici web stranice www.navette.hr (dalje: web stranice) dužni su prije narudžbe proizvoda klikom na link „Plati“ pročitati Opće uvjete poslovanja.
Ukoliko imaju dodatnih pitanja ili nejasnoća vezanih uz Opće uvjete poslovanja, mogu se obratiti na adresu e-pošte info@navette.hr .
Korisnici su suglasni da neće koristiti web stranicu na način da štete autorima ili trećim osobama, te prihvaćaju sve rizike korištenja web stranice i usluga.
Sadržaj web stranice zaštićen je autorskim pravima. Mijenjanje, posuđivanje, prodavanje ili distribuiranje sadržaja moguće je samo uz prethodnu pisanu dozvolu Roginić d.o.o.
Roginić d.o.o. omogućuje korištenje web stranice na najbolji mogući način. To uključuje: nadgledanje rada servera, širenje kapaciteta prema broju korisnika, podršku korisnicima te otklanjanje eventualnih grešaka i problema u radu sustava. Roginić d.o.o. ne preuzima odgovornost za eventualne probleme u radu stranica i usluga. Roginić d.o.o. ne može jamčiti da korištenje web stranice neće biti prekinuto ili privremeno nedostupan.
Korisnici koriste web stranicu na vlastitu odgovornost. Roginić d.o.o. ni na koji način nije odgovorno za štetu koju korisnik može pretrpjeti korištenjem web stranice www.navette.hr.
Roginić d.o.o. zadržava pravo u bilo kojem trenutku izmijeniti ili dopuniti Opće uvjete poslovanja. Promjene stupaju na snagu danom objave na web stranici www.navette.hr. Opći uvjeti poslovanja dostavljaju se kupcu putem e-pošte u PDF obliku. Za kupca su obvezujući oni Opći uvjeti poslovanja koji su mu dostavljeni putem e-pošte u PDF obliku.
Roginić d.o.o. zadržava pravo u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave izmijeniti, dopuniti ili ukinuti bilo koji dio svog poslovanja, što uključuje i web stranicu, odnosno bilo koji njezin dio, servise, podstranice ili usluge koje se putem njih pružaju. Predmetno pravo uključuje, ali se ne ograničava na, promjenu vremena dostupnosti sadržaja, dostupnosti novih podataka, načina prijenosa, kao i prava na pristup ili korištenje web stranicom.
Dužnost je i obaveza korisnika koristiti web stranicu u skladu s pozitivnim propisima te općim moralnim i etičkim načelima. Roginić d.o.o. ima pravo u svakom trenutku vršiti kontrolu sadržaja web stranice kako bi osiguralo poštivanje Općih uvjeta poslovanja i pozitivnih propisa.
Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.
CorvusPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPayplatni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.
Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnomšifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPayzadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.
CorvusInfo sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.
Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.
Kada se korisnik uključi u određene aktivnosti na web stranici www.navette.hr kao što je pretraživanje proizvoda koje vam nudimo, pretplata na newsletter, kupnja, stvaranje liste proizvoda koji vam se sviđaju i/ili kada nam želite poslati upit, i/ili kada nam želite poslati svoj životopis, Roginić d.o.o. može od korisnika zatražiti davanje određenih dodatnih osobnih podataka. U tom slučaju, prije davanja osobnih podataka korisnik je obvezan proučiti Pravila privatnosti i pristati na njihovu primjenu u odnosu na dodatne podatke.
Ovisno o vrstama aktivnosti, neki su od traženih podataka određeni kao obvezni, a neki kao dobrovoljni. Ukoliko korisnik ne želi pružiti obvezne podatke za aktivnost koja ih zahtijeva, istome neće biti dopušteno uključivanje u tu aktivnost.
Roginić d.o.o. prikuplja i koristi osobne podatke kako bi korisnicima omogućio korištenje aktivnosti putem web stranice www.navette.hr, unaprijedio rad web stranice www.navette.hr, stvorio bazu podataka korisnika, odnosno kupaca u svrhu unapređenja usluge i/ili marketinga te poboljšao oglašivačke i promocijske aktivnosti. Također, osobni podaci mogu se koristiti za rješavanje prigovora, rješavanje problema vezanih uz dostavu kupljenih proizvoda, provedbu drugih administracijskih zadataka te uspostavljanje kontakta s korisnicima.
Na internetskoj stranici www.navette.hr, Roginić d.o.o. prikuplja osobne podatke ispitanika kao što su: IP adresu posjetitelja internet stranice, ID posjetitelja Internet stranice , ID kupca, ime, prezime, spol, adresu e-pošte ili drugi kontakt, preferenciju vezanu uz jezične postavke, adresu dostave, registracijske podatke (ukoliko se želite registrirati na našoj stranici), podatke o kartici, podatke o vašoj lokaciji.
Uz navedene osobne podatke koje obrađujemo prilikom posjeta internetskoj stranici, u nastavku vam detaljno navodimo i druge vrste osobnih podataka, svrhe prikupljanja i upotrebu istih, a koje prikupljamo i obrađujemo tijekom izvršavanja naših redovnih obveza:
Od pretplatnika na naš newsletter, u svrhu obavještavanja o našim novim proizvodima te pogodnostima koje možete ostvariti, prikupljamo podatak kao što je e mail adresa.
Kada želite postati naš registrirani korisnik prikupljamo vaše ime, prezime, adresu elektroničke pošte.
U mnogim slučajevima želite nas nešto pitati, a u tu svrhu prikupljamo vašu adresu elektroničke pošte, ime, prezime, telefon. Temu poruke kao i sadržaj iste ovisi o tome što nas želite pitati.
U slučajevima da želite vratiti proizvod, iskoristiti neko od prava vezanih uz vas kao potrošača prikupljat ćemo dodatne podatke koje sadrži Izjava o odustajanju (ime, prezime, adresa, IBAN, broj telefona, adresa elektroničke pošte).
U slučaju kupnje prikupit ćemo podatke kao što su vaše ime, prezime, adresu elektroničke pošte, telefon, spol, adresu za svrhe dostave, IP adresu, podatke o plaćanju. Primjerice, kada obavite kupnju putem www.navette.hr internet stranice, ovisno o slučaju, zatražit ćemo da date određene osobne podatke koji su potrebni za pravilnu obradu vaše kupnje.
Ova situacija će se dogoditi pogotovo ako se uz kupnju naših proizvoda odlučite za korištenje jedne od usluga, kao što je dostava. Također, kako bi obradili narudžbu i osiguravali da su osobne i financijske informacije točne, koristimo pouzdane platne sustave trećih strana kako bi osigurali da je vaša uplata sigurna i da se vaši podaci ne koriste za prijevaru.
Ako želite platiti izabrani proizvod na internetu, voditelj obrade će zahtijevati informacije vezane uz uplatu, uključujući i broj kreditne ili debitne kartice, datum isteka kartice, CVV broj, kao i adresu za naplatu. Kako bi osigurali da se proizvodi i usluge koje kupite kod nas dostave na ispravnu adresu, vaše osobne podatke koji su potrebni za pružanje pojedinih usluga dijelimo s pouzdanim vanjskim partnerima (npr. vaše ime, adresa dostave i poruke uz isporuku koje ste naveli – poput doba dana kada želite primati dostavu).
Ukoliko korisnik ili potrošač ima bilo kakvih pitanja vezanih uz zaštitu osobnih podataka, može se obratiti izravno na adresu e-pošte info@navette.hr.
Korisnik kao ispitanik odgovoran je i obvezan prije svakog davanja osobnih podataka pregledati i proučiti web stranicu www.navette.hr.
Roginić d.o.o. će osigurati da se osobni podaci korisnika drže na sigurnom mjestu (koje uključuje razumnu administrativnu, tehničku i fizičku zaštitu kako bi se onemogućilo neovlašteno korištenje, pristup, razotkrivanje, kopiranje ili izmjena osobnih podataka), kojem mogu pristupiti samo ovlaštene osobe www.navette.hr.
Stranice www.navette.hr ne bilježi niti ne pohranjuje transakcijske podatke korisnika potrebne za plaćanje putem kartica. Roginić d.o.o. će čuvati osobne podatke onoliko koliko je to potrebno za svrhe predviđene posebnim zakonskim propisima (npr.podatke o financijskim transakcijama temeljem zakona o računovodstvu čuvamo 11 godina). Ili do opoziva prava na korištenje kada je to želja ispitanika a isto se ne kosi sa zakonskim propisima.
Voditelj zbirke osobnih podataka poduzeo je tehničke, kadrovske i organizacijske mjere zaštite osobnih podataka koje su potrebne da bi se osobni podaci zaštitili od slučajnog gubitka ili uništenja i od nedopuštenog pristupa, nedopuštene promjene, nedopuštenog objavljivanja te svake druge zlouporabe i utvrdio je obvezu osoba koje su zaposlene u obradi podataka na potpisivanje izjave o povjerljivosti.
U skladu s primjenjivim propisima o zaštiti privatnosti podataka pripadaju Vam sljedeća prava:
Možete u bilo kojem trenutku s budućim učinkom opozvati Vašu privolu vezanu uz prikupljanje, obradu i korištenje Vaših osobnih podataka. Za daljnje informacije pogledajte poglavlja iznad koja opisuju obradu podataka na temelju Vaše privole.
Za svako od ovih Vaših prava možete se obratiti našoj adresi e-pošte info@navette.hr.
Naš odgovor dobiti ćete najkasnije u roku od 30 dana od dana podnošenja zahtjeva.
Roginić d.o.o. iznimno drži do zaštite osobnih podataka i poduzeo je različite mjere opreza u svrhu zaštite osobnih podataka korisnika. Korisnik osobnim podacima na web stranici www.navette.hr može pristupiti pomoću lozinke i adrese e-pošte.
Prema zakonu Europske unije, www.navette.hr obavještava korisnike da web stranica www.navette.hr koristi kolačiće (Cookies) kako bi mogla osigurati najvišu kvalitetu usluge.
Kolačići u pregledniku korisnika omogućuju Navette.hr da osigura rad svih funkcija internetskog portala, da određene sadržaje prilagodi posebno za pojedinog korisnika i analizom posjeta stalno poboljšava internetski portal.
Kako se kolačići (Cookie) pohranjuju korisnik može podesiti u postavkama preglednika. U svrhu poboljšavanja iskustva pregledavanja web portala, Navette.hr mora na računalo korisnika spremiti malenu količinu informacija (kolačića – eng. naziv cookies). Preko 90 % svih web stranica koristi ovu praksu, no prema regulacijama Europske unije od 25.03.2011. Www.navette.hr je obvezan prije spremanja kolačića zatražiti pristanak korisnika.
Korištenjem web stranice www.navette.hr korisnik pristaje na uporabu kolačića. Blokiranjem kolačića korisnik i dalje može pregledavati web stranicu, no neke njezine mogućnosti mu mogu biti nedostupne.
Kolačić je informacija spremljena na računalo korisnika od strane web stranice koju je posjetio. Kolačići obično spremaju postavke korisnika, postavke za web stranicu, kao što su preferirani jezik ili adresa. Kasnije, kada korisnik ponovno otvoriti istu web stranicu internet preglednik šalje natrag kolačiće koji pripadaju toj stranici.
Navedeno omogućava www.navette.hr da prikaže informacije prilagođene potrebama svakog pojedinog korisnika. Kolačići mogu spremati širok pojas informacija uključujući osobne informacije (kao što je ime ili adresa e-pošte korisnika). Ipak, ova informacija može biti spremljena jedino ako korisnik navedeno omogući – web stranice ne mogu dobiti pristup informacijama za koje im korisnik nije dao dozvolu i ne mogu pristupiti drugim datotekama na računalu korisnika.
Zadane aktivnosti spremanja i slanja kolačića korisnicima nisu vidljive. Ipak, korisnik može promijeniti svoje postavke internet preglednika na način da isti može sam birati želi li zahtjeve za spremanje kolačića odobriti ili odbiti na način da obriše spremljene kolačiće automatski pri zatvaranju internet preglednika i slično.
Osim osobnih podataka, Roginić d.o.o. može od korisnika zatražiti i druge podatke kojima se iste ne može identificirati, te se ne smatraju osobnim podacima (primjerice podatke o načinu korištenja stranica, računalu, internetskom poslužitelju, preferencijama, hobijima, interesima, aktivnostima), a koje Roginić d.o.o. omogućuju kvalitetnije, preciznije i osobnije odabiranje podataka za korisnike, unapređenje web stranice te dodatno usmjeravanje i prilagođavanje njezinih sadržaja korisnicima. Na temelju tih podataka Roginić d.o.o. saznaje informacije o tome koji su sadržaji najpopularniji među kojim korisnicima.
Roginić d.o.o. može izmijeniti ovu Informaciju o zaštiti osobnih podataka u bilo kojem trenutku objavljivanjem izmijenjenog teksta na web stranici www.navette.hr. Izmjene i dopune Općih uvjeta zaštite osobnih podataka stupaju na snagu odmah po objavi na web stranici www.navette.hr te se stoga preporučuje da se korisnici informiraju o važećoj politici privatnosti u trenutku posjete stranici.
Iako poduzimamo dostupne tehničke i organizacijske mjere u cilju sprečavanja neovlaštenog otkrivanja vaših osobnih podataka, ne možemo jamčiti da neki od osobnih podataka koje prikupljamo neće nikada biti slučajno otkriveni, suprotno odredbama ovih Pravila zaštite privatnosti. Do najveće mjere dopuštene zakonom isključujemo odgovornost za štetu nanesenu korisnicima ili trećim osobama slučajnim otkrivanjem osobnih podataka.